sobota, 13 października 2012

nie wiem czy ja kiedyś zaczne wyglądać poważnie, tak jakbym miała tyle lat ile mam, a nie jak pieprzony gówniarz, nie wiem dlaczego te wszystkie torebki, buty na obcasach, dlugie proste wlosy mnie nie kręcą, głos też mam dziecinada, niektórzy mają mądre głosy i wtedy wszystko co mówią może wydawać się mądre i mądrzejsze, ja mam kiczowaty głos i w tym kiczu słychać tą dziecinade, uśmiecham sie też strasznie słodko nawet tego nie lubie, ale wiem że to lepiej bo weselej, a jak weselej to i szczęśliwiej, z inteligencji przeważnie tylko gówno zostaje i smutek, coraz częściej ostatnio myśle o swojej głupocie i z tym co jeszcze płytkiego we mnie pozostało, bo czuje że jest jeszcze we mnie troche tej dawnej sztuczności, bo gdyby nie było to nie ubierałabym tych wszystkich rzeczy tylko chodziła byle jak szach mat w pierwsze lepsze szmaty, a jednak lubie zakupy i te wygrzebane ciuchy, a przecież te wszystkie artefakty to tylko zguba ludzkości, i te głupie zdjęcia na facebooku które sama dodaje, a tu mam to a tu tamto, jestem człowiekiem z takim artefaktem książką, tatuażem, psem i tak dalej, na chuj mi to ? a jednak cisne. Dzisiaj ciężko nie cisnąć, bo dzisiaj jest inne życie, dość bardzo różniejsze od tego kiedyś, teraz jak wchodzisz do mc donalda to widzisz zgraje małych hipsterów, którzy już od wczesnego zdązyli naelektryzować swoje mordy od blasku w laptopie, po prawej iphone, bo na kozaka, po lewej laptop i na wifi z jednym hamburgerem. siedzą z tymi telefonami i puszczają mp3jki dzieciaki na ulicy, nie wiem czy nie mają ochoty zbudować domków z piasku dla zabawek z kinder niespodzianki ? my zawsze to robiliśmy , choć też nie byliśmy grzecznymi dziećmi, lubiłam jeździc na tym swoim rowerku na rondzie i krzyczeć kurwa, ja pierdole, cipa, chuj, agata krzyknij też, zobaczysz jak fajnie. fajnie ? fajnie, jakoś czułam sie wtedy całkiem wolno, teraz te słowa wolności nie przynoszą no ale i tak CHUJ. nie chce dorastać, kocham cie, bądzmy zawsze szczeniakami

__________________________________

żeby było że blond sie trzyma



8 komentarzy:

  1. to, że masz idiotyczny, czy tez dzieciecy głos nie znaczy ze jestes dzieciakiem, czy idiotka, bo głos nie swiadczy o tym jakim jestes człowiekiem. To, ze ktoś uzywa madrych słow ( czesto nie znajac znaczenia ) nie znaczy wcale ze jest madry. Teraz dzieciaki juz nie bawia sie w piasku, w chowanego ; D wola siedziec na fejsie i ogladac glupoty, laski sa plastikowe i milion osob uwaza ze osoby z tattoo sa idiotami, bez wiedzy, bez inteligencji, bez pracy, bez godności, a nie ma w tym zero prawdy, no ale tak jest. Jakoś mi nie pasuje do Ciebie to ze przeklinasz, bo wydajesz sie byc mała, słodką dziewczynka i to jest twoj plus. nie zmieniaj tego, a nad tattoo pracuj, a beda swietne ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam takie dziwaczne przemyślenia. jedno zdanie mi je urywa: "zdążymy być dorośli" ;) coś uczyniła z włosami których zawsze ci piekielnie zazdrościłam!? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej jak moge do Ciebie napisac, bo chcialem sie o cos napisac?
    chyba ze mam pisac w kom?

    m@viptv.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog post bardzo mi się podoba i z miłą chęcią będę tu zaglądać :)
    Może obserwacja ? :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pomyśl, że za 10 lat będą Cie pytali o dowód w sklepie, haha, to będzie przyjemne ! A Twoje prace mnie tak urzekły, że oglądam je kilka razy dziennie i wiem, że kolejny tatuaż musi być wykonany przez Ciebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna blond grzywa. A z pytaniem o poważny wygląd, to mam chyba ten sam problem. hah.

    OdpowiedzUsuń