wtorek, 24 kwietnia 2012

za dużo wolnego przez mój zjebany wiecznie komputer więc popstrykałam troche fot i poczytałam troche Łysiaka, ugotowałam jebany rosół i cały dzień go wpierdalam c: nie mam zamiaru przestać przeklinać.
,.

 
,, Prawobrzeżne orły kroiły się przez nią majchrami, miała złota potąd, inne dzidzie życzyły jej syfa od cycków po lakierowane paluchy w komisowych szpilach, a Kaśka śmiała się zębami białymi z rozpusty (nazywała chłopski interes "szczoteczką do zębów") i tańczyła przez całe życie niby nakręcona kukiełka. Czasu nie zatrzymasz, musiała dać z siebie wszystko: policzki sflaczały jak stary kartofel, ząbki wypadły, nosek zgnił, szminka nie mogła ukryć tej ruiny. Więc Kasia wzięła się za gorzałkę. Przychodzi do niej lepsza klientela, która lubi obciągnąć pół basa pod ciepłe gołąbki, bigos lub kaszankę, i jeszcze żeby drzwi były zamknięte, kiedy się dmucha damę w pościeli wykrochmalonej w sztorc; pętaki i szybkobiegacze kupują księżycową monopolkę na trawniku koło dyrekcji telefonów, choć i tam można rozcieńczyć gorącą zagrychą, a jak kogo przyciśnie mus, to i drucik wypieszczony na stojaka miał będzie."


 łysiaczek c:


. oks teraz sobie powstawiam zdjęcia żeby sie znowu czymś zająć

















no taak, jeszczee tego brakowało żebym dodawała jakieś pojebane notki z pojebanymi zdjęciami jak 10 lat temu, pewnie dlatego że taka własnie jestem - pojebana c: 

porządkuje komputer bo mi mama kazała, haha, dokładnie - mam zrobić porządek na komputerku, ona mnie prosi, przecież tu prawie taki sam syf jak w moim pokoju.


narazie dzieciaki



14 komentarzy:

  1. pijesz kawe? jak często/lub ile kubków dziennie? haha sory za pojebane pytanie :p

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś najpiękniejszą osóbką na świecie!
    http://4.bp.blogspot.com/-n96jF_QDrRw/T5cfRzJ9cZI/AAAAAAAAAQc/KThXum7G9pI/s640/g+1.jpg i wyglądasz na tym zdjęciu jak Scarlett Johansson http://4.bp.blogspot.com/-D_LCRqnPTTA/TgwyO1v-n-I/AAAAAAAACb0/NR2Le0RhLqU/s1600/scarlett_johansson+05.jpg
    http://www.wallpage.ru/imgbig/wallpapers_36793.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. jejku, jesteś TAKA PIĘKNA

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu się tak wkurzasz? Ostatnio rzadko można było przeczytać taki wpis. Może faktycznie potrzebujesz zajęcia ;)

    8 zdjęcie za-je-bis-te. I kolczyki fajne, takie jak się dawniej nosiło, ja mam jeszcze po babci ;)

    Przeprowadziłaś się czy to raczej inny pokój niż Twój? (hehe, nie ma to jak yntelygentne pytania, nie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolczyki dostałam od taty na 18naste urodziny, wtedy od razu schowałam do szafy uznając ze są wiesniackie i przecież.. nie pasowałoby do mojego 'stylu', ostatnio sie nad wszystkim rozczulam wiec przykro mi sie bardzo zrobilo ze gniją w szafie a z tata nie mieszkam wiec chcialam miec cos tatowego i je zalozylam. czasami smiesznie wygladam jak je mam ale tak bardzo je polubilam. nosze je z serduszka a nie dla szpanu, no i kurcze nawet mi sie spodobaly !

      to fakt procz pracy nie mam zajecia ! nic tylko grzać dupsko i sie wkurwiać

      Usuń
    2. Na dwór, taka fajna pogoda ;) Ja bym zdjęcia porobiła póki ta wiosna jeszcze jest, ale zawsze zapominam wziąć ze sobą aparat a jak już wezmę to stwierdzam że nie mam weny i chowam. Już nie pamiętam kiedy sobie ostatnio jakieś zdjęcie strzeliłam, ale i tak jestem brzydka i musiałabym z 50 zdjęć zrobić żebym na jakimś jakoś względnie dobrze wyszła :x

      Się nie przejmuj że wieśniackie czy coś, ja też wieśniara jestem bo noszę lekko poszerzane spodnie na dole a nie rurki jak teraz wszyscy :D

      Usuń
  5. jesteś niesamowicie piękna i fotogeniczna. nadal używasz canona 50d? czy czegoś innego? i jaki obiektyw? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, ale na wiekszosci zdjec wygladam brzydko, musze przekonać setke zeby cos ladnego wybrać :D

      tak nadal 50d -Sigma 10-20 mm f/3.5

      Usuń
  6. Łooo dziewczyno... Jesteś piękna, wydziarana, pracujesz w wymarzonej pracy i jeszcze ci tego wszystkiego zazdroszcze. hej fajf :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma czego - reszta mojego życia to SYF

      Usuń